てぃーだブログ › うちなーぐちでダイエット › E-BOOK白書で情報商材と決別!? › 他人の情報商材を無料でダウンロードする方法

2009年06月26日

他人の情報商材を無料でダウンロードする方法

情報商材で売られている商材や、基本的んかいいちゃんだ商材と変らねーらんか、ウヌ延長線ウイー。
一部んかい非常んかい優れた商材があるとあびん印象やいびん。

一昔メー、メーやたんら、いちゃんだレポートを見つけるぬやでーじやたんが、なまでや、

ウムテイ現者とファンをe-Book(電子書籍)でつなぐxamぬようなサイトもウフ勢でてきたさー。

うまで、E-BOOK白書んかい絡んで、特典レポートやいちゃんだレポートクラスぬ情報商材を合法的んかい山ほどんちゅん方法を紹介しましょうね~。なかんかいや、セキュリティーぬアマサン有料情報商材もあるかもしれやびらん。クヌ検索方法、PDF検索がターん知らねーらんたん頃ぬ情報商材やいびーんが、賞味期限が切れて全く価値がなくなったわけやいびん。

いちち存知かと思なますが、

ヤフー検索
http://search.yahoo.co.jp/web/advanced?ei=UTF-やーち

で、ファイル形式ぬ項みーを参照。


うまで、AdobePDFを選択。あとや、アフィリエイトやてぃん競馬ヤシガ、恋愛やてぃんどぅーぬ興味ぬあるワードで検索かけてくぃみそーれー。そうしーねー、情報商材ぬPDFがずらっと出てちゅーん。

googleも同様んかい、http://google.co.jp んかいいちゅーん。
検索窓ぬ横ぬ検索オプションをクリック。
ファイルタイプや、「検索ぬ対象んかいする」を選び、「Adobe Acrobat PDF」を選択。

しちゅんなワードで検索かけてくぃみそーれー。

じちぇー、クヌPDF検索方法や、スンネーヌ認知度がねーらんみたいやいびん。知らんちゅーが聞いたら感動しーねー思なます。

クヌ検索を知るメーまで、情報商材を購入する際んかい特典が重要な要す~やびたん。ヤシガ、特典レポートや、こうやって検索かけて出てくるレポートとウフ差がねーらん感じやいびん。

情報商材ぬオマケんかいアフィリエイターたちがつける、特典レポートや、なまでや使えねーらん情報がうーさんし、使うとまずい(新幹線ぬ切符ぬ転売)んでぃいーんようなもぬふらーり。既んかいPDF検索で済む話んでぃいーんくとぅやいびん。

⇒標準語で読む



同じカテゴリー(E-BOOK白書で情報商材と決別!?)の記事
E-BOOK白書:投資編
E-BOOK白書:投資編(2009-06-22 17:15)


 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。